• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۰۹
  • شناسه خبر: 9416

افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در زنجان

پیام ملّت – مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در راستای حمایت های ویژه دولت از فعالیت های اجرایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در استان زنجان، اعتبارات ابلاغی این بخش از ۶۴۰ میلیون تومان در سال گذشت ...

پیام ملّت مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در راستای حمایت های ویژه دولت از فعالیت های اجرایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در استان زنجان، اعتبارات ابلاغی این بخش از ۶۴۰ میلیون تومان در سال گذشته به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مسیح اله سلطانی با اشاره به اینکه بر اساس پژوهش های انجام شده، نبود اشتغال افراد در جامعه می تواند یکی از عوامل موثر در ابتلا به آسیب های اجتماعی باشد، تاکید کرد: اشتغالزایی و حمایت از طرح های این حوزه تاثیر بسزایی در کاهش طلاق، خشونت، کاهش متکدیان، ارتقاء مشارکت های اجتماعی، کاهش انحرافات اخلاقی و اجتماعی و کاهش آمار کودکان کار دارد.
وی از اجرای طرحی با محوریت اشتغالزایی افراد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خانواده ها در استان زنجان خبر داد و افزود: در این طرح که شهرستان ایجرود بعنوان پایلوت برای اجرا انتخاب شده است، ابتدا اشتغال افرادِ در معرض آسیب، استحکام می یابد و سپس تاثیر این اقدام در کاهش آسیب های اجتماعی آن خانواده مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در پایان همکاری مدیران مرتبط در این حوزه را خواستار شد تا بخشی از اعتبارات دستگاه های اجرایی نیز به این امر اختصاص یابد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست