• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 9558

ارگان ها برای ترویج ورزش همگانی همکاری ندارند

 پیام ملّت – رئیس هیات ورزش های همگانی استان زنجان نبود همکاری بین سایر ارگان ها در ترویج فرهنگ ورزش همگانی را یادآور شد و گفت: با وجود همکاری نزدیک مدیریت شهری از برنامه های توسعه ورزش همگانی انتظار داریم، این تعا ...

 پیام ملّت – رئیس هیات ورزش های همگانی استان زنجان نبود همکاری بین سایر ارگان ها در ترویج فرهنگ ورزش همگانی را یادآور شد و گفت: با وجود همکاری نزدیک مدیریت شهری از برنامه های توسعه ورزش همگانی انتظار داریم، این تعامل ها پررنگ شود.

محمد کریم رحیم زاده در گفتگو با «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان این موضوع به خبرگزاری آنا زنجان افزود: این در شرایطی است که هیات استان برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین طیف های مختلف جامعه با مشکلات مالی دست به گریبان است.

وی درباره برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک های سطح شهر عنوان کرد: با توجه به برودت هوا و عدم حضو رمدرم در پارک های شهر این برنامه را در۱۰ سالن شهر با همکاری شهرداری زنجان برگزار می کنیم.

رحیم زاده استقبال از ورزش همگانی را در زنجان نسبت به سال های دور مطلوب ارزیابی کرد و در این باره بیان کرد: خوشبختانه مردم به مقوله پیشگیری بهتر ازر درمان واقف هستند و در این راه باید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان نیز باید پای کار بیاید.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان زنجان از برگزاری دوره مربیگری آمادگی جسمانی درجه۳ ویژه آقایان خبر داد و افزود: این دوره مربیگری در محل دانشگاه زنجان با تکمیل شدن ظرفیت برگزار خواهد شد.

وی استقبال خانم ها از دوره های مربیگری ایروبیک، پیلاتس،آمادگی جسمانی را قابل توجه اعلام کرد و افزود: این نشان می دهد خانم ها بیشتر از هر کس دیگری به مقوله سلامتی بها می دهند.

دوره های مختلف مربیگری در سطوح مختلف از سوی این هیات ورزشی در طول سال برگزار می شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست