• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 9642

دانش حقوقی مردم زنجان نسبت به سایر استان‌ها پایین است

پیام ملّت – رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دانش حقوقی مردم استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها پایین است، گفت: وکلا می‌توانند در بالا بردن دانش حقوقی مردم و آشنایی آن‌ها با قوانین نقش موثری ایفا کنند. حج ...

پیام ملّت رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دانش حقوقی مردم استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها پایین است، گفت: وکلا می‌توانند در بالا بردن دانش حقوقی مردم و آشنایی آن‌ها با قوانین نقش موثری ایفا کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره وکلای ماده ۱۸۷، با بیان اینکه ما معتقدیم وکلا از همکاران هستند، افزود: دستگاه قضایی برای یپیشبرد اهداف خود و دادرسی عادلانه به همراهی و همکاری خوب وکلا نیازمند است.

وی اظهار کرد: وکلا بازوی توانمند دستگاه قضایی برای اجرای عدالت هستند و انتظار مجموعه این است که وکلا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها به صورت متقن، منظم و رعایت اخلاق حرفه‌ای کمک‌کار دادگستری باشند.

این مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه برای اجرای دادرسی عادلانه مسئولیتی خطیر بر عهده این دو مجموعه است، خاطرنشان کرد: ما باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق احقاق حق و اجرای عدالت را به دست ما سپرده و باید همه تلاش خود را برای این امر مهم به کار گیریم تا هم رضایت مردم و هم خداوند را جلب کنیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست