• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 9657

رونق صنایع دستی در ایجرود

پیام ملّت – فرماندار شهرستان ایجرود بر لزوم حمایت از فعالیت بانوان این شهرستان در بخش صنایع دستی تاکید کرد و گفت: این بخش یکی از حوزه هایی است که بانوان این شهرستان در آن بسیار موفق عمل کرده اند. توحید سلیمی در گفت ...

پیام ملّت فرماندار شهرستان ایجرود بر لزوم حمایت از فعالیت بانوان این شهرستان در بخش صنایع دستی تاکید کرد و گفت: این بخش یکی از حوزه هایی است که بانوان این شهرستان در آن بسیار موفق عمل کرده اند.

توحید سلیمی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» در این باره افزود: فرش بیدگینه و گلیم روستای اوچ تپه از جمله صنایع دستی ایجرود است که بانوان در آن ورود پیدا کرده اند و امروز فرش بیدگینه این دیار به یک برند استانی و ملی  تبدیل شده است.
وی گفت: با حمایت و پشتیبانی استاندار سند توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی شهرستان ایجرود تدوین شده و با اجرای این سند بسیاری از این مشکلات حوزه بانوان نیز حل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی بانوان از جمله برنامه‌های اولویت دار دولت است،افزود: توانمند سازی بانوان ، توانمند سازی جامعه را در پی دارد و باید با بها دادن به بانوان راه را برای پیشرفت و ترقی این قشر جامعه هموار کرد.
فرماندار ایجرود اعلاک کرد: ۳۲۵ طرح اشتغال روستایی این شهرستان تسهیلات کم بهره اعطا شده که از این میزان ۲۳۴ مورد آن را بانوان دریافت کرده اند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست