• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۲۷
  • شناسه خبر: 9764

ناخرسندی قائم مقام وزیر کشور از تصویب و اجرای قانون بازنشستگان !

پیام ملّت – قائم مقام وزیر کشور گفت : تغییر ۱۴ استاندار کار دشواری است ای کاش قانون منع بکار گیری بازنشستگان در مناصب مدیریتی تصویب و اجرا نمی شد. به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، سیدحسین ها ...

پیام ملّت – قائم مقام وزیر کشور گفت : تغییر ۱۴ استاندار کار دشواری است ای کاش قانون منع بکار گیری بازنشستگان در مناصب مدیریتی تصویب و اجرا نمی شد.
به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، سیدحسین هاشمی با ابراز ناخرسندی از تصویب این قانون در آئین تکریم و معارفه استاندار زنجان افزود : کاش این اتفاق نمی‌افتاد ولی افتاد و ما نیز تابع قانون دز این زمینه بودیم ولی انتخاب استاندار برای استان بسیار سخت بود و از همین رو بسیار گشتیم برای استانداری زنجان و در نهایت به آقای حقیقی رسیدیم.

وی با اشاره به مقوله خدمت در نظام اسلامی گفت : خدمت به کشور خط و جناح نمی شناسد و همه مدیران باید برای خدمت به مردم از همدیگر پیشی بگیرند.

هاشمی با توصیه به استاندار جدید زنجان برای به کارگیری نیروهای توانمند در راستای توسعه استان زنجان اضافه کرد:استفاده از ظرفیت نیروی انسانی می بایست مورد توجه استاندار جدید زنجان باشد.

دراین مراسم از تلاش های اسدالله درویش امیری استاندار سابق زنجان تقدیر و فتح الله حقیقی بعنوان استاندار جدید زنجان معرفی گردید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست