• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۸-۳۰
  • شناسه خبر: 9814

استدال دقیق،برای اجرای عدالت و احقاق حق عامه

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:اتقان آرا و استدال دقیق از اقدامات بارز دادگاه چورزق برای اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه است. حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ادامه سفر به حوزه های قضایی با حضور در ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:اتقان آرا و استدال دقیق از اقدامات بارز دادگاه چورزق برای اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ادامه سفر به حوزه های قضایی با حضور در دادگاه بخش چورزق در دیدار با رییس دادگاه و کارکنان ، ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات خوب انجام شده در این حوزه قضایی با اشاره به آمار بالای شورای حل اختلاف این بخش در ایجاد صلح و سازش میان طرفین پرونده ها  افزود: با همه این  حرکت ها و اقدامات انجام شده بایستی از همه ظرفیت های موثر در افزایش این امر خصوصا از حضور معتمدین و خیرین به نحو احسن استفاده گردد واین بخش این ظرفیت را دارد. 
رییس شورای قضایی استان زنجان به موضوع کاهش سن ازدواج در میان دختران این منطقه اشاره کرد و خاطر نشان کرد : آگاه سازی و فرهنگ سازی خانواده ها در خصوص سن ازدواج دختران  و عدم اجبار دختران برای ازدواج در سنین پایین  بایستی صورت تا از بروز مشکلات بعدی  جلو گیری شود ودر این راستا  امیدواریم با راه اندازی خانه عالم و حضور علما برای ارشاد و راهنمایی مردم بخش چورزق ف این خلأ برطرف شد.
در این دیدار رییس دادگاه بخش چورزق و کارکنان به ارائه مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

۱۱۰/م

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست