• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 9831

پیگیری خواسته های کارخانه روغن نباتی جهان

پیام ملّت – استاندار زنجان بر ایجاد تعامل و ارتباط برای جلب اعتماد و رضایتمندی کارگران مجموعه روغن نباتی جهان تاکید کرد و گفت: درصورت جلب اعتماد و رضایت کارگران این مجموعه تولیدی، مشکلات و مسائل آن نیز از سوی مدیری ...

پیام ملّت استاندار زنجان بر ایجاد تعامل و ارتباط برای جلب اعتماد و رضایتمندی کارگران مجموعه روغن نباتی جهان تاکید کرد و گفت: درصورت جلب اعتماد و رضایت کارگران این مجموعه تولیدی، مشکلات و مسائل آن نیز از سوی مدیریت عالی استان پیگیری و رفع خواهد شد.

فتح اله حقیقی در دیدار با هیات مدیره کارخانه روغن نباتی جهان، اولین اقدام در راستای رفع مشکلات مجموعه های تولیدی را تقویت ارتباط و تعامل میان کارگران و کارفرمایان توصیف کرد و گفت: چنانچه کافرمایان به وعده های خود عمل نموده و کارگران هم صادقانه و به دور از شیطنت به کار خود ادامه دهند، مشکلات مجموعه ها با سهولت بیشتری رفع خواهد شد.
وی به سوابق اجرایی خود در دوران تصدی مسئولیت های مختلف در سایر استان ها در زمینه رفع مشکلات جامعه کارگری و راه اندازی واحدهای مشکل دار اشاره کرد و افزود: چنانچه متقابلا به تعهدات عمل شود، می توان مشکلات را حل کرد.
وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی کنونی جامعه نباید به کارگران و اقشار کم درآمد جامعه فشاری وارد نمود، اظهار کرد: باید با درایت و عمل به تعهدات، زمینه حفظ آرامش جامعه و رفع مشکلات کارگران را فراهم و برای تحقق وعده ها گام برداشت.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست