• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 9933

راه اندازی مرکز راهبری کسب و کار در زنجان

پیام ملّت – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: مرکز راهبری کسب و کار در این اتاق با رویکرد کارآفرینی راه اندازی می شود. به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی در جلسه مشترک با اعضای انجمن جوانان کا ...

پیام ملّت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: مرکز راهبری کسب و کار در این اتاق با رویکرد کارآفرینی راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی در جلسه مشترک با اعضای انجمن جوانان کارآفرین و مسئولان کانون کارآفرینی استان افزود: اتاق بازرگانی زنجان در راستای ظرفیت مهم کارآفرینی، اقدام به راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار کرده است.
وی به راه‌اندازی انجمن جوانان کارآفرین در اتاق بازرگانی زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این انجمن و کانون کارآفرینان استان می‌توانند در مرکز راهبری کسب و کار اتاق نقش موثر و مهمی را ایفا کنند.
نایب رئیس کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر لزوم بها دادن و اعتماد به جوانان، خاطرنشان کرد: انجمن جوانان کارآفرین، ویژه جوانانی است که کارآفرینی را به عنوان یک ویژگی با خود به همراه دارند.
جمیلی با بیان کانون کار آفرینان استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، گفت: این کانون طی مدت فعالیتش، نقش پررنگ خود را در رویدادهای استانی دنبال کرده و چشم‌انداز خوبی برای آینده آن متصور است.

* حضور کارآفرینان برتر کشور در استان تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است
رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان نیز در این نشست به برنامه‌های این کانون در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کارآفرینان استان زنجان در بخش آموزشی با برگزاری دوره‌ها و سمینارها و برگزاری نشست‌هایی با کارآفرینان برتر کشوری، به دنبال فراهم کردن بستری برای توسعه کارآفرینی در استان است.
صمد یوسفی اصل با بیان اینکه حضور کارآفرینان برتر کشور در استان تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: ارتباط کانون با دانشگاه‌های استان با توجه به نقش مهم این مراکز آموزشی، از روند افزایشی برخوردار شده است.
رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان افزود: اساتید دانشگاهی آمادگی خود را برای همکاری و آموزش در بخش‌ها و رشته‌های مختلف اعلام کرده‌اند که این امر رخداد بسیار مهمی است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست