• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 9923

مسابقات کاراته گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

پیام ملّت – یک دوره مسابقات گرامیداشت هفته بسیج در زنجان از سوی هیات کاراته استان و جمعی از باشگاه های ورزشی برگزار شد. اکبر نوروزی، دبیر هیات کاراته استان با اعلام این خبر به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: ...

پیام ملّت یک دوره مسابقات گرامیداشت هفته بسیج در زنجان از سوی هیات کاراته استان و جمعی از باشگاه های ورزشی برگزار شد.

اکبر نوروزی، دبیر هیات کاراته استان با اعلام این خبر به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: این مسابقات در مجموعه ورزشی شهیدعطایی زنجان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج باشگاه های کاراته آزاد شهرستان زنجان برگزار شد.

وی استقبال از این دوره از رقابت ها را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این دوره از رقابت ها که از لحاظ کیفی و کمی در بین تیم ها و باشگاههای برتر زنجانی برگزار می شد، ۱۱۰ کاراته کار بسیجی از۷ باشگاه و تیم به رقابت با هم پرداختند.

نوروزی با اعلام اینکه در پایان این رقابت ها باشگاه کاراته پلیس استان زنجان به مربیگری استاد یاسین دانش نیا مقام اول را کسب کرد، ادامه داد: آکادمی کاراته استاد نوروزی به مربیگری استاد اکبر نوروزی مقام دوم و باشگاه کاراته تندر به مربیگری استاد مجید امانی و باشگاه کاراته منتظران ظهور به مربی گری استاد حسن شکوری مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

به گفته وی، در پایان مسابقات مدال قهرمانان توسط رئیس هیات کاراته استان زنجان و برخی از مسئولان ورزشی استان  اهدا شد.

دبیر هیات کاراته استان در ادامه درباره کسب مقام سومی آیدا طاهری از تیم منتخب کاراته زنجان افزود: این کاراته کا در وزن منهای ٤٧ رده سنی نونهالان نشان برنز اولین دوره مسابقات المپیاد برتر ورزشی را کسب کرد.

این هفته نیز مسابقات کاراته کشوری به میزبان شهر صائین قلعه با حضور تیم های مختلف برگزار خواهد شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست