• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۰۸
  • شناسه خبر: 9982

تاکید رئیس دادگستری زنجان برای حمایت از تعاونی ها

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت از تعاونی ها در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم  مورد توجه قرار گیرد. حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل اتاق تعاون استان ضمن تقدیر از زحمات اعض ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت از تعاونی ها در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم  مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل اتاق تعاون استان ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون گفت: اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است که بایستی با حمایت بیشتر از تعاونی ها زمینه را برای خدمت مطلوب تر به مردم فراهم کنند.

به گفته وی، هر جا کار به بخش خصوصی واگذار شده است کم کاری هایی صورت گرفته است که با نظارت دقیق می توان جلوی این کم کاری ها را گرفت.

رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: در به وجود آمدن مشکلات برای برخی از تعاونی ها اکثر سازمان ها دخیل هستند، همه ارگان ها و سازمان های زیربط بایستی کارها و اقداماتشان را به خوبی انجام دهند تا چنین مشکلاتی بوجود نیاید.

وی ضمن مهم شمردن کار جمعی و گروهی گفت: از مصداق ایه یدالله مع الجماعت استنباط می کنیم که کار جمعی و گروهی مهم است و با برکت خواهد بود و تعاون نیز بر همین پایه بنا نهاده شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به تقویت نهاد داوری در اتاق تعاون تاکید کرد و گفت: به رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب زنجان دستور داده ام قبل از ارجاع پرونده های با موضوع داوری به شعبات جهت حل این اختلافات مسائل مربوطه ابتدا به داوری ارجاع شوند و اگر آنها بتوانند حداقل ۳۰ درصد این مسائل را از طریق داوری حل نمایند کمک شایانی در جهت کاهش پرونده به دستگاه قضایی خواهد شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست