• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۰
  • شناسه خبر: 9994

کاهش ۳۵ درصدی سوانح آب در شهرهای استان زنجان

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:  تعداد حوادث آب در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه  سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است. علیرضا جزء قاسمی تعداد حوادث و اتفاقات آب در ماه گذشته را ۲۶۶ مورد ا ...

پیام ملّتمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:  تعداد حوادث آب در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه  سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است.

علیرضا جزء قاسمی تعداد حوادث و اتفاقات آب در ماه گذشته را ۲۶۶ مورد اعلام کرده افزود: این آمار در مدت زمان مشابه نسبت به سال گذشته ۴۰۸ مورد مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق نقشه راه ترسیم شده برای کاهش حوادث آب در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روند کاهشی وقوع حوادث آب در شهرهای استان زنجان حاکم شده است، گفت: امسال میزان حوادث آب در شهریور ماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵ درصد کاهش و در مهرماه نیز ۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

جزء قاسمی گفت: امسال در ۸ ماهه سال جاری کل حوادث و اتفاقات آب در ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۷ هزار مورد بوده است که نسبت به سال گذشته ۴/۴ درصد کاهش داشته است.

وی بیشترین حوادث و اتفاقات آب را مربوط به فصل گرم سال در تابستان اعلام کرده و گفت: در تابستان سال جاری بیشترین حوادث آب شهرهای استان مربوط به مرداد ماه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: بیشترین میزان اتفاقات و حوادث آب شهرهای استان زنجان به ترتیب در حوزه انشعابات ، شبکه توزیع و خط انتقال اتفاق می افتد.

وی افزود: حوادث فاضلاب نیز در شهرهایی که تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند مربوط به شهرهای زنجان ، ابهر و ماهنشان می باشد که بیشترین حوادث فاضلاب نیز مربوط به شهر زنجان است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست