• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۴
  • شناسه خبر: 10062

مسابقات دوصحرانوردی دانش آموزی در زنجان برگزار شد

پیام ملّت – رئیس انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزاری مسابقات دوصحرانوردی را اقدامی در راستای شناسایی استعدادهای نوجوان در این رشته ورزشی اعلام کرد. محمود مرادی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیا ...

پیام ملّت رئیس انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزاری مسابقات دوصحرانوردی را اقدامی در راستای شناسایی استعدادهای نوجوان در این رشته ورزشی اعلام کرد.

محمود مرادی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر گفت: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم عبدالله خاتمی از مربیان و پیشکسوتان دوومیدانی استان زنجان در محل دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این رقابت های دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم با هم در مسیرهای مشخص شده دانشگاه زنجان به رقابت پرداختند، افزود: این رقابت ها با شرکت ۱۸۰ دوومیدانی کار از دانش آموزان ناحیه یک زنجان با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه یک، دانشگاه زنجان، هیات دوومیدانی استان زنجان برگزار شد که در نهایت به نفرات برتر این رقابت ها جوایز و حکم قهرمانی اهدا شد.

مرادی در بخش دیگر صحبت هایش از وقفه چند ساله در برگزاری این رقابت ها خبر داد و یادآور شد: امسال این رقابت ها با هدف بالا بردن جایگاه زنجان در دوصحرانوردی برگزار شد و امید داریم این رقابت ها تداوم پیدا کند.

این رقابت ها با حضور پیشکسوتان باسابقه دوومیدانی استان استاد صمد ایپکچی و استاد ابراهیم اطاعتی برگزار شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست