• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۷
  • شناسه خبر: 10089

نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها حلقه ارتباطی بین دانشجو،اساتید و جریان های دانشجویی است

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها حلقه ارتباطی بین دانشجو،اساتید و جریانهای دانشجویی است. حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با نمایندگان نهاد رهبری در دانش ...

پیام ملّت رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها حلقه ارتباطی بین دانشجو،اساتید و جریانهای دانشجویی است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با نمایندگان نهاد رهبری در دانشگاه  زنجان و دانشگاه آزاد با اشاره به نقش مهم و اثر گذار این نهاد ارزشمند در دانشگاهها گفت: نهاد رهبری در دانشگاه ها حلقه ارتباطی بین دانشجو،اساتید و جریانهای دانشجویی است که بایستی از ظرفیت  این جریانهای دانشجویی  به نحو احسن  استفاده شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه محلی حساس ودر عین حال  نخبه پرور می باشد،افزود : جذب حداکثری جوانان که انسانهای فرهیخته و آینده ساز کشور هستند، مورد توجه  دانشگاه ها قرار گیرد و نباید اجازه داد دشمن اهداف و برنامه هایش را در دانشگاه ها طراحی و پیش ببرد و از دانشجو به عنوان ابزاری  برای پیشبرد اهداف خود  استفاده کند.

وی تأکید کرد : این نهاد  نبایستی تابع جریانهای خاص سیاسی  شود   و جریان مقابل نباید تصور عدم حمایت و تقویت از سوی نهاد رهبری در دانشگاه داشته باشد  ،لذا همه این تشکل ها بایستی خود را در یک مجموعه واحد، جریان حقیقی و واقعی بدانند که در صورت تحقق این امر  پیشبرد اهداف بسیار موثر و هدفمند خواهد شد.
در این دیدار نمایندگاه نهاد رهبری  در دانشگاهها گزارشی از اهم اقدامات و برنامه های مجموعه خود ارائه کردند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست