• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۷
  • شناسه خبر: 10095

کشف کالای یک میلیارد ریالی در ایجرود

پیام ملّت – جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد ريال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود خبر داد.  سرهنگ جعفر کردلو با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا ...

پیام ملّت جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش یک ميليارد ريال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود خبر داد.

 سرهنگ جعفر کردلو با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا  و حمايت از توليدات داخلي ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود موفق شدند یک دستگاه اتوبوس را در محور بیجار – زنجان شناسايي كنند.

سرهنگ کردلو خاطر نشان كرد: ماموران پس از توقيف این اتوبوس و بازرسي از آن انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و پاور قاچاق را كشف كردند.

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده یک ميليارد ريال برآورد شده است گفت: متهم دستگير شده تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ کردلو در پايان اظهار کرد: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس  قرار دارد واين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست