• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۱۸
  • شناسه خبر: 10107

سامانه پرداخت غیرحضوری آب ۱۵۲۲ راه اندازی شد

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه پرداخت غیرحضوری قبوض آب ۱۵۲۲ از طریق تماس تلفنی در شهرهای استان زنجان راه اندازی شد. علیرضا جزء قاسمی اقزود: در این سامانه شهروندان می توانند جهت سهولت ...

پیام ملّت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه پرداخت غیرحضوری قبوض آب ۱۵۲۲ از طریق تماس تلفنی در شهرهای استان زنجان راه اندازی شد.

علیرضا جزء قاسمی اقزود: در این سامانه شهروندان می توانند جهت سهولت در پرداخت قبوض آب خود با سامانه تلفنی ۱۵۲۲ تماس گرفته و با وارد کردن شماره کد پرداخت قبض آب از طریق شماره کارت بانکی خود اقدام کنند.

به گفته وی، این سامانه با هدف تحقق خدمات دولت الکترونیک و افزایش خدمات به مشترکین شرکت آب و فاضلاب انجام می شود که شهروندان می توانند با استفاده از سامانه پرداخت غیر حضوری ۱۵۲۲ با صرف کمترین زمان و بدون هزینه و اتلاف وقت نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در معاونت مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از ۸۰ درصد قبوض آب به صورت غیر حضوری پرداخت می شود.

جزء قاسمی گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای پرداخت غیر حضوری هر قبض آب مبلغی به عنوان کارمزد دریافت می کنند که با پرداخت غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۲ ، مشترکین مجبور به پرداخت کارمزد قبوض آب نخواهند بود.

این مسئول تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تمامی ظرفیت های فن آورانه و روزآمد برای پرداخت آسان قبوض آب استفاده می کند تا مشترکین در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت وجه بتوانند امکان پرداخت قبوض آب و سایر خدمات را در بستر اینترنت و ابزار ارتباطی دیگر بدست آورند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست