• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 10173

حمایت از سرمایه گذاران در زنجان فراهم شود

پیام ملّت – استاندار زنجان با بیان اینکه به استفاده از توان بخش خصوصی عملا اعتقاد دارم، گفت: باید بسترهای لازم برای حمایت جدی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تشویق فعالان بخش خصوصی در استان زنجان فراهم شود. فتح ال ...

پیام ملّت استاندار زنجان با بیان اینکه به استفاده از توان بخش خصوصی عملا اعتقاد دارم، گفت: باید بسترهای لازم برای حمایت جدی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تشویق فعالان بخش خصوصی در استان زنجان فراهم شود.

فتح اله حقیقی در دیدار اعضای هیات مدیره اتاق تعاون و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ جغرافیایی در شعاع ۴۰۰ کیلومتری بیش از نیمی از ثروت کشور قرار گرفته است، افزود: باید چرخه صنعت در استان گسترش یابد و در حوزه گردشگری نیز نیازمند اقدامات جدی برای طولانی‌تر نمودن ساعات اقامت مسافرین در استان زنجان هستیم.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای استان در حوزه ها و بخش های مختلف، تاکید کرد: زنجانی ها در کشورهای دیگر بخش دانش IT و فناوری اطلاعات را فرماندهی می کنند لذا باید با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی، از این توان استان نیز بهره گیری مناسب تری صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: با استفاده از زمینه های موجود در حوزه برق فشار قوی و با راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات در زنجان می توان اقدامات زودبازده و اشتغالزای فراوانی در این بخش ها انجام داد.

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت اولویت بندی پروژه ها در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری باید پروژه های استان اولویت بندی شود و با بهره گیری از توان بخش خصوصی، نسبت به افزایش اعتبارات جذب شده در استان اقدام کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست