• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 10216

از واحدهای صنایع دستی حمایت ویژه می کنیم

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: از واحدهای تولید صنایع دستی استان که در شهرک های صنعتی استان مستقر شوند، حمایت های ویژه ای می کنیم. ایرج احمدی، در دیدار با جمعی از تولید کنندگان صنایع دست ...

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: از واحدهای تولید صنایع دستی استان که در شهرک های صنعتی استان مستقر شوند، حمایت های ویژه ای می کنیم.

ایرج احمدی، در دیدار با جمعی از تولید کنندگان صنایع دستی استان افزود: در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان بیان کرد: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهم ترین کارها به شمار می رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مطابق برنامه ریزی های خود اقدام به تشکیل خوشه های صنعتی با اولویت بندی های صورت گرفته می‌کند.

به گفته احمدی، تاکنون خوشه های صنعتی روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل گردیده و نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از تشکیل خوشه چاقوی زنجان خبر داد و گفت: فراخوان انتخاب عامل توسعه این خوشه منتشر گردیده و به امید خدا تا پایان دی ماه سال جاری کارهای مربوط به انتخاب عامل توسعه خوشه صنعتی چاقوی زنجان به پایان می‌رسد.

وی به ضعف بسته بندی در صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: همان گونه كه دنيا در عرصه هاي مختلف پيشرفت كرده صنعت بسته بندی کالاها نيز به مرور زمان و با پیشرفت علم بشری، پیشرفت نموده و امروزه بسته بندی، خود به علمی گسترده تبدیل شده است که فعالان صنایع دستی استان نیز باید به تاسی از سایر جوامع توجه ویژه ای به بسته بندی محصولات خود داشته باشند.

احمدی صنعت بسته بندي را يكي از مهمترين و تعيين كننده ترين عوامل موثر عرضه كالا و موفقيت در كسب بازار اعلام کرد و افزود: اين صنعت تمامي فعاليت هاي توليدي و بازرگاني را در جهان متوجه خود كرده به نحوي كه اگرچه مقوله جديدي در صنعت و اقتصاد نيست ولي با تحولاتي كه به وقوع پيوسته به عاملي تعيين كننده در موفقيت عرضه كالا و خدمات تبديل شده است.

این مقام مسئول گفت: البته شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان چندین بار اقدام به برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاههای مختلف در زمینه صنعت بسته بندی نموده است و در آینده نیز برگزاری چنین برنامه هایی را در راستای توانمندسازی و بروزرسانی مدیران واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف از جمله صنعت بسته بندی در دستور کار خود دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست