• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 10209

تغییر مدیرکل آموزش و پرورش زنجان تصمیم وزارتی بوده است

پیام ملّت – نماینده شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر مدیرکل آموزش و پرورش زنجان تصمیم وزارتی بوده است و به نمایندگان ربطی ندارد. محمد عزیزی با اشاره به تغییر ناگهانی و زودهنگام مدی ...

پیام ملّت – نماینده شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر مدیرکل آموزش و پرورش زنجان تصمیم وزارتی بوده است و به نمایندگان ربطی ندارد.

محمد عزیزی با اشاره به تغییر ناگهانی و زودهنگام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان گفت: شایعه دخالت نمایندگان استان زنجان در تغییر مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان صحت ندارد.

وی افزود: تغییر و جابه‌جایی مدیران امری مرسوم و رایج است و این موضوع در حیطه صلاحیت دستگاه‌های اجرایی کشور است و تغییرات بنابر نیاز، اهمیت و ضرورت اتفاق می‌افتد.

نماینده شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات مدیریتی از اختیارات دستگاه‌های اجرایی است و  به مجلس و نمایندگان ارتباط ندارد.

به گزارش آنا؛ مریم رشتچی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان زنجان اواخر فروردین سال جاری بعد از ماه‌ها بلاتکیلفی آموزش و پرورش زنجان به این سمت منصوب و روز شنبه ۲۴ آذر از این سمت برکنار و نعمت محمدی مدیر حراست این مجموعه عهده‌دار اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست