• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 10219

طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان آغاز شد

پیام ملّت – طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اعلام آماده باش به ۵۵ پایگاه شهری و جاده‌ای و اورژانس هوایی از ببست و دوم آذرماه در زنجان آغاز شد. رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های ...

پیام ملّت طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اعلام آماده باش به ۵۵ پایگاه شهری و جاده‌ای و اورژانس هوایی از ببست و دوم آذرماه در زنجان آغاز شد.


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اعلام این خبر به «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان زنجان همزمان با اورژانس کشور از امروز  آذرماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.
دکتر اصغر جعفری روحی با اعلام اینکه طرح امداد زمستانی اورژانس زنجان تا ۲۲ اسفند امسال ادامه خواهد داشت،افزود:۴۰۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.
وی افزود: تمامی آمبولانس‌های این مرکز خصوصا آمبولانس‌های کمک دار به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده‌اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی می‌باشند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان بیان نمود: هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نیز جهت پذیرش بیماران و مصدومین حوادث ناشی از حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده است.
اورژانس هوایی استان نیز آماده انجام ماموریت در مناطق صعب‌العبور و روستاهای محصور در برف و نجات بیماران و مصدومین اورژانسی است.
۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست