• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۶
  • شناسه خبر: 10237

برکناری مدیر کل آموزش و پرورش را پیگیری می کنم

پیام ملّت – نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : موضوع برکناری زود هنگام خانم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش را پیگیری می کنم و معتقد هستم این اقدام وزیر آموزش و پرورش غیرقابل توجیه است. علی وقفچی در گفت و گ ...

پیام ملّت – نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : موضوع برکناری زود هنگام خانم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش را پیگیری می کنم و معتقد هستم این اقدام وزیر آموزش و پرورش غیرقابل توجیه است.

علی وقفچی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» افزود : از کیان دستگاه تعلیم و تربیت کشور دفاع می کنم و دفاع از مدیر برکنار شده را در این راستا می دانم.

وی اضافه کرد : شیوه برخورد دستگاه تعلیم و تربیت با قشر فرهیخته بانوان غیرموجه و غیرقابل توجیه است و وزیر باید پاسخگوی رفتار و اقدام خودش باشد.

وقفچی تصریح کرد : گمان می کنم برکناری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان محصول مجموعه ای از اطلاعات غلطی است که به وزیرارائه شده است.

وی ادامه داد : بازگشت مدیر کل برکنار شده در شرایط فصل امتحانات و مشکلات و تنگناهای فعلی آموزش و پرورش استان زنجان کمترین آسیب را به این مجموعه وارد خواهد کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست