• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۶
  • شناسه خبر: 10245

تخصیص۶۸ درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری زنجان به بخش کشاورزی

پیام ملّت – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت های بسیاری دارد و متقاضیان زیادی خواهان سرمایه گذاری در این بخش هستند، گفت: با پیگیری های انجام گرفته ۶۸ درصد اعتبا ...

پیام ملّت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه صنایع تبدیلی و غذایی ظرفیت های بسیاری دارد و متقاضیان زیادی خواهان سرمایه گذاری در این بخش هستند، گفت: با پیگیری های انجام گرفته ۶۸ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

دکتر حسین جعفری در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه ، لزوم ارائه ایده های نو برای هدایت سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و غذایی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت:  ضروری است با ارایه ایده های نو به سرمایه گذاران، سهم بیش تری از تسهیلات اشتغال روستایی به حوزه صنایع غذایی اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: لازم است به منظور افزایش فروش و صادرات، با همکاری دانشگاه و بهره گیری از تکنولوژی های روز، محصولات و فرآورده های متنوع و نوین متناسب با سلیقه بازارهای مختلف در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی تولید شود.

۱۱۰/ق

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست