• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۶
  • شناسه خبر: 10251

کاهش تعداد دانشجویان از پیامدهای نوع نگاه نسل جوان به اشتغال است

پیام ملّت – رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: نوع نگاه نسل جوان به اشتغال باعث شده است دانشگاه ها با کاهش دانشجو رو به رو شوند. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، علی محمدی در نشست خبری با خبرنگاران با ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه پیام نور زنجان گفت: نوع نگاه نسل جوان به اشتغال باعث شده است دانشگاه ها با کاهش دانشجو رو به رو شوند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، علی محمدی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سیستم آموزشی ترکیبی(مجازی، حضوری و نیمه حضوری) است، افزود: این دانشگاه بستر مناسبی را برای متقاضیانی که به دلیل محدودیت هایی قادر به حضور در دانشگاه نیستند فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه کاهش دانشجو مسئله ی عمومی تمام دانشگاه ها است، خاطر نشان کرد: به همین خاطر دانشگاه ها بحث کیفیت آموزشی را با جدیت دنبال می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان افزود: دانشگاه پیام نور در راستای ارتقای کیفیت آموزشی طرح سوالات استاندار، چاپ کتاب های الکترونیکی، تغییر  و به روز کردن کتاب های کاغذی و برگزاری آزمون های متمرکز و عادلانه درسطح کشور را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه قانون گرایی و تولید رضایت از رویکردهای مهم دانشگاه هستند، گفت: محور سوم ایجاد فضای آرام  و بدون تنش برای ادامه تحصیل دانشجویان است به همین منظور با تقاضای انتقالی دانشجویانی که شرایط لازم را دارند موافقت می شود.

وی همچنین در ادامه افزود: در راستای توسعه رضایت دانشجویان این امکان به دانشجویان داده می شود که در پایان ترم اگر نتوانستند در دانشگاه محل تحصیل حضور یایند با مراجعه به سایت دانشگاه محل آزمون خود را تغییر دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان به راه اندازی مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه های پیام نور زنجان و ابهر اشاره کرد و گفت: مرکز کانون خلاقیت هم در این دانشگاه ایجاد شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان از ۱۵ پژوهشگر برتر دانشگاه های استان تجلیل می شود که ۲ نفر از پژوهشگران از دانشگاه پیام نور استان زنجان هستند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست