• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۳
  • شناسه خبر: 10351

توسعه حمل و نقل عمومی در زنجان ضروری است/مدیریت سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری تغییر نمی کند

پیام ملّت – شهردار زنجان بر لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تاکید کرد و گفت:  باید به سمتی حرکت کنیم که تسلط ماشین بر زندگی شهروند امروزی به حداقل ممکن برسد. به گزارش «پایگاه خبری – تحیلی پیام ملّت»، دکتر م ...

پیام ملّت شهردار زنجان بر لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تاکید کرد و گفت:  باید به سمتی حرکت کنیم که تسلط ماشین بر زندگی شهروند امروزی به حداقل ممکن برسد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحیلی پیام ملّت»، دکتر مسیح الله معصومی در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به تجربه های موفق  اهتمام به حمل و نقل عمومی در شهرهای دنیا افزود: افتخار بنده این است که در مسیری قدم بردارم که شهر عاری از ماشین و آلودگی های ناشی از خودروها باشد.

وی مصوب شدن طرح اجرای تراموا در شهر را یکی از اقدامات برای گسترش سیستم حمل و نقل عمومی بیان کرد و ادامه داد: این در شرایطی بود که برخی افراد بدون اطلاع از جزییات آن تلاش می کردند، مانع اجرای آن باشند که در شورای اسلامی شهر با دید روشن تصویب شد.

شهردار زنجان اصلاح ساختار سیستم  اتوبوسرانی به شکل چرخشی را از اهداف خود برای بهره مند شدن از حمل و نقل درون شهری اعلام کرد و یادآور شد: در این شیوه اتوبوس ها طبق قانون چرخشی در خط های مشخص باید نسبت به جابجایی مسافر اقدام کنند، هر چند در اجرای این طرح با واکنش هایی مواجه بودیم.

معصومی با تاکید بر کیفی سازی پروژه های عمرانی از سوی شهرداری بیان کرد: در این راستا بخشی از نظارت ها را بر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان واگذار کرده ایم.

وی با ابراز تاسف از بهم خوردن بافت قدیمی محور داوودقلی- دلجویی و زینبیه شرقی اظهار کرد: این قبیل اقدام ها ساختار همگون شهری را بهم ریخته است و به غیر  از آوارگی و بلاتکلیفی۳۰ ساله شهروندان این منطقه کار خاصی انجام نشده است.

شهردار زنجان در پاسخ به انتقادهای انجام شده درباره اقدامات سازمان فرهنگی– اجتماعی شهرداری زنجان بیان کرد: به شخصه از برنامه های این مدیریت حمایت می کنم و اعتقاد دارم تنها بخشی از کارها و برنامه های فرهنگی در شهر را مسئولیت داریم و هیچ گونه تغییری در مدیریت این سازمان انجام نخواهد.

شهردار زنجاندرباره مدیریت واحد شهری گفت: در اجرای برخی پروژه‌ها به ‌دلیل نبود مدیریت واحد مشکلاتی وجود دارد و این نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر سایر ارگان ها بخصوص خدمات رسان است.

شهردار زنجان درباره اجرای پل گلشهر کاظمیه با اعلام اینکه این طرح ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در صورت تاخیر زمان افتتاح این پروژه با پیمانکار برخورد خواهد شد، اما پیشرفت کار حکایت از روند تداوم پروژه دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست