• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 10398

جاده پرحادثه‌ ابهر به قیدار، چشم‌انتظار توجه مسئولان

پیام ملّت– نماینده مردم ابهر،خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده پرحادثه‌ ابهر به قیدار چشم‌ انتظار توجه جدی مسئولان است. به گزارش ایسنا، محمد عزیزی در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ب ...

پیام ملّت نماینده مردم ابهر،خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده پرحادثه‌ ابهر به قیدار چشم‌ انتظار توجه جدی مسئولان است.

به گزارش ایسنا، محمد عزیزی در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با اشاره به اینکه بودجه کشور هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود، اظهار کرد: این بودجه یک بودجه انقباضی بوده و در آن بر روی کاهش هزینه‌ها و مصارف تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم مقام معظم رهبری و هم رئیس‌جمهور بر کاهش هزینه‌ها در بودجه تاکید دارند، ادامه داد: سال‌های سختی به لحاظ کاهش هزینه‌های جاری و مصرفی خواهیم داشت.

عزیزی با تاکید بر اینکه به موضوع نگه‌داشت پروژه‌ها باید توجه ویژه شود، عنوان کرد: در ضربه زدن به پروژه‌ها در دنیا در رتبه‌های اول قرار داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از۷۰ درصد بودجه ملی و۲۰ درصد آن استانی است، ادامه داد: مدیران کل استان‌ باید در گرفتن اعتبارات ملی پیشگام باشند.

این مسئول از اخذ مجوز ساخت چهار مدرسه توسط بنیاد برکت در منطقه خبر داد و افزود: از این مدارس دو مدرسه در شهرستان ابهر، یک مدرسه در خرم‌دره و یک مدرسه نیز در سلطانیه ساخته خواهد شد.

این مسئول بر ضرورت اهتمام جدی برای تعیین تکلیف پروژه ورزشگاه سه‌ هزار نفری ابهر، یادآور شد: پروژه آبرسانی ابهر و خرم‌دره از پروژه‌های بسیار مهم است، آن است که می‌تواند به‌عنوان یک پروژه بزرگ در سطح استان در دهه‌فجر به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال تلاش می‌شود جاده ابهر به قیدار در بودجه گنجانده شده و برای آن کد اخذ شود، ادامه داد: متاسفانه این جاده به لحاظ نامناسب بودن به قتل‌گاهی تبدیل شده است که سالانه خانواده‌های زیادی را داغدار می‌کند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست