• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 10415

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در تهران برگزار شد

پیام ملّت – تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی بعد از اقامه نماز رهبرانقلاب بر پیکر آن مرحوم، با حضور انبوه و پرشور مردم قدرشناس، مؤمن، انقلابی و وفادار برگزار شد. به گزارش آنا، مراسم تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص ...

پیام ملّت تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی بعد از اقامه نماز رهبرانقلاب بر پیکر آن مرحوم، با حضور انبوه و پرشور مردم قدرشناس، مؤمن، انقلابی و وفادار برگزار شد.

به گزارش آنا، مراسم تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

در این مراسم که با حضور انبوه و پرشور مردم قدرشناس، مؤمن، انقلابی و وفادار، رؤسای قوای سه‌گانه و مسئولان لشکری و کشوری، در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه کردند.

مراسم وداع با پیکر آن مرحوم نیز شامگاه دیروز (سه‌شنبه) در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد. مراسم تشییع و تدفین در قم نیز عصر امروز از ساعت ۱۴ در مسجد امام حسن عسگری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

به پاس تجلیل از مقام مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی و شرکت در مراسم تشییع و تدفین، امروز حوزه‌های علمیه کشور تعطیل است.

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد. همچنین فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۰ تا ۱۱: ۳۰ صبح مراسم بزرگداشتی در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار خواهد شد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی بامداد روز دوشنبه بر اثر عارضه بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران دار فانی را وداع گفت.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست