• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • شناسه خبر: 10533

برندسازی شهری بر اساس ظرفیت های استان

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان، پتانسیل کافی برای برندسازی شهری در زنجان وجود دارد. فتح اله حقیقی در جلسه بررسی و تعیین برند شهری زنجان، به سابقه تاریخی و ظرفیت های بالای استان زنج ...

پیام ملّت استاندار زنجان گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان، پتانسیل کافی برای برندسازی شهری در زنجان وجود دارد.

فتح اله حقیقی در جلسه بررسی و تعیین برند شهری زنجان، به سابقه تاریخی و ظرفیت های بالای استان زنجان در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: برندسازی باید قالب عملیاتی به خود بگیرد و با آینده نگری و برنامه ریزی، برندها و المان های شهری مناسبی در زنجان طراحی و نصب شود.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه های دارای اولویت در استان زنجان، خاطر نشان کرد: باید با اولویت بندی پروژه ها، از هدر رفتن منابع و سرمایه های محدود جلوگیری شود و مواردی که برای استان کارکرد بیشتری دارد اجرا شوند.

نماینده عالی دولت در استان، ادامه داد: ۳۹ پروژه مهم و دارای اولویت برای استان زنجان تعریف شده که در تلاش برای اتمام و بهره برداری از آن ها هستیم تا تحول اساسی در توسعه استان ایجاد شود.

استاندار زنجان در ادامه به ظرفیت های مهم بخش خدمات به ویژه حوزه گردشگری در زنجان اشاره کرد و گفت: باید بر توسعه بخش خدمات به ویژه بخش گردشگری در استان زنجان توجه ویژه ای داشته باشیم.

مقام عالی اجرایی استان، از تهیه و راه اندازی ۱۰ اتوبوس گردشگری در زنجان جهت معرفی جاذبه های ویژه استان به گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و افزود: با اجرای طرح های جدید می توان سهم بالای حوزه گردشگری در اشتغال و اقتصاد استان را احصاء نمود.

وی با بیان اینکه، تکمیل و راه اندازی شهرک برق و آی تی بدلیل تولید حدود ۷۰ درصد از لوازم برقی صنعتی و سنگین کشور در استان زنجان اهمیت بالایی دارد، ادامه داد: باید با اجرای طرح های عملیاتی، دستاوردهای پژوهشی استان را به سمت رقابت های اقتصادی و تولید ثروت در جامعه سوق دهیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست