• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 10573

فرمانداران مدیران استانی را تخریب و تهدید نکنند

پیام ملّت – استاندار زنجان با تاکید بر اینکه فرمانداران مدیران استانی را تخریب و تهدید نکنند، گفت: نقد بر عملکرد مدیران وارد است، اما باید شان و منزلت اشخاص حفظ شود. به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، فتح ال ...

پیام ملّت استاندار زنجان با تاکید بر اینکه فرمانداران مدیران استانی را تخریب و تهدید نکنند، گفت: نقد بر عملکرد مدیران وارد است، اما باید شان و منزلت اشخاص حفظ شود.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، فتح الله حقیقی در جلسه صبح امروز شورای برنامه ریزی استان با بیان این مطلب افزود: حضور مدیران استانی و معاونان استاندار در سفرهای شهرستانی ضروری است و این ارتباط دوسویه با فرمانداران در پیگیری مطالبات مردمی و مدیران شهرستانی رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه باید مدیران ارتباط بیشتری با عموم مردم و رسانه های استانی داشته باشند، ادامه داد: پیگیری های مصوبات نباید در شورای برنامه ریزی استان انجام بگیرد و باید مدیران استانی نتایج و بازخورد مصوبات را مطرح کنند.

مقام عالی استان با اعلام اینکه تصمیم های مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی باید در هفته جاری مطرح شود، خاطر نشان کرد: بی شک تداوم پاسخگویی مسئولان با نام «میز خدمت» در نماز جمعه در تعامل مسئولان و مردم اثرگذار است.

حقیقی در بخش دیگر صحبت هایش با اشاره به بازدید سرزده روز گذشته از پیست پاپایی بیان کرد: متاسفانه ساماندهی این پیست رها شده و شاهد راهبندان و ترافیک شدید در این مسیر هستیم. نظارت بر نحوه تیوپ سواری در این پیست وجود ندارد و اگر اتفاقی برای جوانی روی دهد، کدام ارگان و دستگاه پاسخگو خواهد بود.

استاندار زنجان با تاکید بر مدیریت بحران در نقاط مختلف استان برای کاهش خسارت های جانی و مالی بیان کرد: شکستگی گردن یکی از شهروندان در این پیست در روز گذشته زنگ هشداری برای فرماندار و مسئولان خدمات رسان است تا تحت هر شرایطی به این منطقه توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تجمیع جلسات استانداری موافق هستم، اظهار کرد: در جلسات قانونی باید مدیران مربوطه حضور داشته باشند و در جلساتی که با حضو مدیران برگزار می شود، حضور نماینده تام الاختیار ضروری است.

حقیقی با اشاره به انتشار بوی نامطبوع در شهر ابهر و شایعات مطرح شده گفت: در صورتی که دستگاه خدمات رسان با مردم ارتباط تنگاتنگ داشت، این قبیل شایعات مطرح نمی شد. حتی قبل از هرگونه نشتی باید اطلاع رسانی مطلوب انجام می گرفت.

به گفته وی، باید فضای استان را به سمت آرامش و تعامل مضاعف هدایت کنیم، از مدیران دستگاه ها درخواست کرد به این مهم توجه کنند.

مدیر سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه با اعلام برگزاری۳ روز در هفته جلسات استانداری با حضور مدیران بیان کرد: امید داریم برای پیگیری مصوبات مدیران در این جلسات حضور داشته باشند.

شهرام طهماسبی با تاکید بر برگزاری جلسات با برنامه های عملیاتی در طول هفته بیان کرد: هر چند دستاوردهای خوبی در استان به دست آمده، اما ایده آل ما نیست و باید با سرعت و دقت نظر تلاش بیشتری انجام شود.

وی درباره نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی بیان کرد: رسانه ها باید ضمن امانتداری و درنظر گرفتن افکار عمومی جامعه امید را به جامعه تزریق کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان نیز در این جلسه لزوم برگزاری جلسات به شکل آنلاین با هدف تسریع در فعالیت امور سایر ارگان ها را خواستار شد و گفت: با وجود اینکه سیستم های الکترونیکی پیشرفت کرده، اما هنوز به شیوه های قدیمی جلسات برگزار می شود.

دکتر پرویز قزلباش با اعلام اینکه ۳۴ واحد مستقل زیر نظر این دانشگاه فعالیت می کند، ادامه داد: به دلیل حجم بالای کاری در این دانشگاه در بخش های مختلف درمانی، بهداشتی و خدمات این دو حوزه حضور نماینده مدیر در این جلسات بررسی شود.

استفاده بهزیستی استان از گرمخانه راه و شهرسازی شهرستان زنجان، واگذاری بخشی از فضای آموزشی و اداری هنرستان هنرهای زیبا پسران زنجان به شرکت های دانش بنیان، واگذاری ساختمان اداره دامپزشکی نیک پی به شرکت آبفار از مصوبات این جلسه شورای برنامه ریزی استان بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست