• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 10589

خورشید انقلاب اسلامی غروب نخواهد کرد

پیام ملّت – مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به کوری چشم دشمنان، خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد. حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در جمع مداحان زنجانی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقتضائات و ا ...

پیام ملّت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به کوری چشم دشمنان، خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در جمع مداحان زنجانی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اقتضائات و الزاماتی دارد که می‌بایست، مورد توجه قرار داد.

وی به حجم انبوه توطئه‌ دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: اگر ما در نقش هدایت‌گری و روشنگری جامعه به‌ ویژه جوانان کوتاهی کنیم، در پیشگاه خدا و شهدا مسئولیم.

این مسئول ادامه داد: جامعه مداحی امروز باید در عرصه‌های معرفتی و بصیرت اجتماعی و سیاسی فعال بوده و با استفاده از تریبون مداحی به ترویج اسلام ناب محمدی و تحکیم استوانه‌های اسلام انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: دشمن با توطئه‌های گوناگون سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارد اما چهل سال است با مقاومت سرسختانه مردم و درایت حکیمانه رهبری نظام به هدف خود نرسیده و از این پس هم نخواهد رسید.

وی یادآور شد: فتنه ۸۸ و درس‌های بزرگ برای همه و مخصوصا جامعه مداحی دارد که اگر در بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی کوتاهی کنیم به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سیلی خواهیم خورد.

صفی‌یاری حماسه ۹ دی را حماسه جاودانه ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام ناب و فتنه‌گران بدانند خورشید انقلاب اسلامی هرگز غروب نخواهد کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست