• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۷
  • شناسه خبر: 10618

نقش رسانه ها در دفاع از حریم دین اثرگذار است

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه  نقش رسانه ها در حفظ ارزش ها و دفاع از حریم دین بسیار اثر گذار است، گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه قدر هم باشد کم است، چرا که خون های پاکی که ب ...

پیام ملّت رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه  نقش رسانه ها در حفظ ارزش ها و دفاع از حریم دین بسیار اثر گذار است، گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه قدر هم باشد کم است، چرا که خون های پاکی که به پای انقلاب ریخته شده بسیار ارزشمند است و مقایسه خدمات شهدا  قابل مقایسه با خدمات امروزی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با  اعضای سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی نظام مردم هستند، بیان کرد: ما یک وظیفه  اصلی یعنی تحکیم مبانی جمهوری اسلامی داریم که اگر در این مسیر حرکت و تلاش نکنیم دشمن  برای اجرای برنامه های شوم  خود  حرکت خواهد کرد.

رییس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد :کار رسانه  با  بهره گیری از  هنر، جذاب و مخاطب پسند است و رسانه ها بایستی حضوری فعال و هنرمندانه  در میدان داشته باشند و در این راستا بیان مشکلات مردم و پیگیری آن از مسئولین برای حل مشکلات از رسالت رسانه است و در حقیقت مطالبه گری در ذات رسانه است.

این مقام عالی قضایی استان تأکید کرد :اندیشه و تفکر بسیجی بایستی بدون گرایش به جریان خاصی صرفا برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و بدون نگاه های سیاسی با استفاده از  اندیشه بسیجی می شود کارهای مهمی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه رسانه های استان آن پویایی و نشاط لازم  را ندارند  افزود :با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم  تلاش و فعالیت  برای بیان دستاوردها انقلاب به آحاد مردم  از رسانه ها مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست