• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 10661

شهروندان زنجانی تخلف مراکز درمانی را به ۱۹۰ اطلاع دهند

پیام ملّت – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در صورت بروز تخلف یا نحوه نامناسب برخورد کارکنان این دانشگاه مراتب را به سامانه ۱۹۰ یا رابطان بازرسی ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان گفت: بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در صورت بروز تخلف یا نحوه نامناسب برخورد کارکنان این دانشگاه مراتب را به سامانه ۱۹۰ یا رابطان بازرسی اطلاع دهند.

دکتر پرویز قزلباش به ایرنا افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بر نحوه، چگونگی ارائه خدمات درمانی در مراکز بیمارستانی استان نظارت های لازم را اعمال کرده و در صورت بروز تخلفات با موارد برخورد می کند.
وی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع در بیمارستان ها اصل مهم بشمار می رود و بر این اساس برای تحقق بخشی به این موضوع مهم دوره های آموزشی مختلفی برای پزشکان و متخصصان با هدف ارائه خدمات مناسب و برخوردهای بهینه انجام گرفته است.
این مسئول ادامه داد: اکنون هشت و ۵۰۰ نفر کارکنان شاغل این واحد دانشگاهی در دورترین نقاط این استان را تشکیل می دهد که در راستای خدمت رسانی مناسب تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به مراکز درمانی امکان برخوردهای نامناسب نیز از سوی کادر درمانی وجود دارد که این مساله ناشی ازترافیک بالای کاری است.
قزلباش افزود: دریافت خدمات مناسب درمانی حق مسلم بیمار و مراجعه کننده به مرکز درمانی است و بروز خللی در این بخش نارضایتی را ایجاد می کند.
وی بیان کرد: بر این اساس شهروندان و مراجعه کنندگان در صورت مشاهده تخلف و یا برخورد نامناسب موارد را می توانند به رابط بازرسی مستقر، با دفتر پرستاری و ریاست بیمارستان بصورت مکتوب ارائه کنند.
این مسئول ادامه داد: این واحد دانشگاهی نیز حتی در زمان بستری بیمار پیامک هایی مبنی بر رضایت یا عدم رضایت از نحوه خدمات و حیتی برخورد کارکنان ارسال می کند که نسبت به جمع بندی موارد اقدام می شود.
قزلباش افزود: به عنوان متولی امر حوزه سلام استان نیز بصورت شخصی موارد ارجاعی و یا ارسال شده در سیستم صوتی را مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته این مسئول در برقراری با تلفن۱۱۱ سامد یک مورد از نحوه برخورد منشی یکی از مطب های خصوصی، درخواست استقرار پزشک تمام وقت در طی هفته در یکی از روستاهای زنجان و جابجایی شغلی اعلام شد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیمارستان های استان اعم از (تامین اجتماعی، دانشگاهی، بخش خصوصی و ارتش) یک هزار و ۷۰۰ تخت دارند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ تخت به مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اختصاص دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست