• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 10760

با ارائه تسهیلات روان بستر مقاوم سازی و بهسازی بافت های فرسوده فراهم شود

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت : رفع نیازمندیهای انسانها که اشرف مخلوقات هستند از جمله نیاز مردم به مسکن به عنوان سر پناه توسط بانک مسکن بسیار ارزشمند و اجر و پاداش فراوانی دارد حجت الاسلام والمسلمین ...

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت : رفع نیازمندیهای انسانها که اشرف مخلوقات هستند از جمله نیاز مردم به مسکن به عنوان سر پناه توسط بانک مسکن بسیار ارزشمند و اجر و پاداش فراوانی دارد

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان که در دفتر دادگستری استان برگزار شد ،ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه مسکن خصوصا مسکن مهر در استان افزود :با رونق گرفتن بازار مسکن اقتصاد کشور نیز بهبود خواهد یافت ،چرا  با این اقدام   وفعال نمودن  اصناف ها مرتبط در مسکن  زمینه اشتغالزایی و تولید فراهم خواهد شد  که توجه به این امر  ضروری است.

رییس شورای قضایی استان اظهار کرد :بانک مسکن به عنوان تنظیم کننده امورات مسکن مردم  بایستی در جهت  توزیع عادلانه ثروت برای  همه  اقشار و خانه دار شدن خانواده ها خصوصا قشر ضعیف  جامعه  تلاش کند و این ثروت صرفا در اختیار افراد خاص قرار نگیرد .

این مقام عالی قضایی توجه به بافت های فرسوده و ارائه تسهیلات از قبیل مقاوم سازی  و بهسازی این اماکن را  امری ضروری برشمرد و افزود : با تشویق و ترغیب مالکان بافت های فرسوذه  برای مقاوم سازی وبا  ارائه تسهیلات کم بهره  حافظ جان انسانها باشید که امیدواریم در این بخش نیز اقدامات خوبی انجام شود .

در این دیدار مدیر شعب بانک مسکن درگزارشی از اقدامات مجموعه خود گفت :استان زنجان در بحث  ارائه تسهیلات بانکی   برای ساخت مسکن مهر در کشور جزء استانهای برتر و موفق بوده و لذا در جهت رونق بازار مسکن و ارائه تسهیلات در خدمت مردم عزیز استان هستیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست