• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 10826

سمینار دانش افزایی رشته کشتی در زنجان برگزار می شود

پیام ملّت – رئیس هیات ورزش دانشجویی استان زنجان از برگزاری سمینار دانش افزایی در رشته کشتی به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد زنجان خبر داد. سعید احمدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این ...

پیام ملّت – رئیس هیات ورزش دانشجویی استان زنجان از برگزاری سمینار دانش افزایی در رشته کشتی به میزبانی دانشگاه پیام نور واحد زنجان خبر داد.

سعید احمدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر گفت: این سمینار پنج شنبه هفته جاری با حضور دانشجویان و علاقمندان به رشته ورزشی کشتی در محل سالن آمفی تئاتر این دانشگاه با سخنرانی دکتر عبدالمهدی نصیرزاده، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور برگزار می شود.

وی درباره فعالیت هیات ورزش دانشجویی استان زنجان بیان کرد: این هیات دو سال قبل فعالیتی نداشت که در دوره جدید فعالیت خود قصد داردیم، با فعال بودن کمیته ها و انجمن ها زمینه برای فعالیت در رشته های مختلف رقم بخورد.

رئیس هیات ورزش دانشجویی استان زنجان از پیشنهاد این هیات برای برگزاری اولین المپیاد دانشجویی و کارکنان دانشگاه های استان در اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان خبر داد و افزود: این اولین قدم در راستای تعامل و همکاری با دانشگاه های استان در بخش ورزش است تا ارتباط با هیات ورزش دانشجویی بیشتر باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه این هیات نیز همچون سایر هیات های ورزشی از مشکلات مالی رنج می برد، اظهار کرد: همکاری دانشگاه ها در واگذاری سالن های ورزشی برای تمرین و برگزاری مسابقات موجب شده تا بخشی از هزینه ها جبران شود.

وی استقبال دانشجویان از رشته های مختلف ورزشی بخصوص تیمی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: گرایش به ورزش از سوی دانشجویان مسئولیت ما را در ارائه خدمات و برگزاری رقابت های مختلف ورزشی سنگین کرده و امید داریم بتوانیم با تعامل و همکاری زمینه گسترش ورزش بین دانشجویان را بالا ببریم.      

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست