• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 10830

بدهی۹۷ میلیارد تومانی مشترکان به شرکت گاز زنجان /بهره برداری از پروژه گازرسانی به۳۵ روستای استان در دهه فجر

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از بدهی۹۷ میلیارد تومانی مشترکان به این شرکت خبر داد و گفت: از این میزان۴۵ درصد سهم صنایع و ۲۵ درصد سهم مصارف خانگی است. به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت ، مو ...

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از بدهی۹۷ میلیارد تومانی مشترکان به این شرکت خبر داد و گفت: از این میزان۴۵ درصد سهم صنایع و ۲۵ درصد سهم مصارف خانگی است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت ، موسی احمدلو در نشست خبری صبح امروز با اعلام این خبر افزود: اساس کار شرکت گاز استان بر مبنای تعامل با مشترکان است و در صورت پرداخت نکردن و بی توجهی به تذکرها در نوبت سوم نسبت به قطعی گاز اقدام می کنیم.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

وی با اعلام اینکه۳۴ هزار مشترک گاز در نقاط مختلف استان از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان کرد: در۴ دهه گذشته با رویکرد جدید در عرصه خدمت رسانی به مردم و برقراری عدالت اجتماعی تلاش بر گازرسانی در نقاط مختلف کشور مبنای توسعه و پیشرفت قرار گرفت.

جایگزین کردن۷۰ درصدی سوخت های فسیلی با گاز طبیعی

احمدلو جایگزین کردن۷۰ درصدی سوخت های فسیلی با گاز طبیعی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش گاز بیان کرد و یادآور شد: این در حالی است که قبل از انقلاب تنها ۵ شهر کشور دارای گاز بود که اکنون به ۱۱۳۰ شهر کشور گازرسانی شده است.

به گفته این مقام استانی، قبل از انقلاب تنها یک روستا گازرسانی شده بود که اکنون نزدیک به ۲۸ هزار روستا از نعمت گاز برخوردار است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به گاز رسانی انجام گرفته در استان زنجان از سال۶۸ و ارائه خدمات گازرسانی تا سال جاری بیان کرد: اکنون هر ۲۱ شهر استان گازرسانی انجام گرفته و ۵۴۰ روستای استان نیز از این نعمت بهره مند است.

احمدلو از آغاز عملیات گازرسانی به۷۲ روستای استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: انقلاب استانی جزوء برنامه های شرکت گاز استان به همین مناسبت است.

گازرسانی به ۱۳۱ روستای استان

وی در تکمیل صحبت هاش درباره خاتمه گازرسانی به روستاهای استان زنجان برای برخوردار بودن از نعمت گاز اضافه کرد: اکنون طرح مطالعاتی گازرسانی به ۱۳۱ روستای استان را نیز در دست برنامه داریم تا زمینه برای برخورداری روستاهای از نعمت گاز فراهم شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان بهره مند شدن تمامی شهرک های صنعتی استان از خدمات گاز را نقطه عطفی در توسعه زیرساختی استان در بخش صنعت اعلام کرد و افزود: در این راستا کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ، نیروگاه های برق و حتی شرکت هایی همچون سیما به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند.

 تامین گاز۴۰ جایگاه CNG در استان

احمدلو از تامین گاز۴۰ جایگاهCNG در نقاط مختلف استان برای عموم  در جاده ها و شهرها خبر  داد و یادآور شد: با هدف گازرسانی به روستاهایی که از این نعمت برخودار نیستند، تامین گاز ۱۴ روستای واقع در روستای پری شهرستان ماهنشان با CNG از طریق مخزن ها در برنامه داریم.     

نصب غیرمجاز علمک گاز

وی درباره انشعاب های غیرمجاز در استان و پیگیری های شرکت گاز در این باره افزود: در برخی موارد مشاهده شده که برخی متخلفان با نصب غیرمجاز علمک گاز بدون رعایت اصول ایمنی مصرف می کنند که در صورت مشاهده نسبت به برخورد قضایی اقدام می کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پاسخ به سوالی درباره افزایش نرخ مصرف گاز در سال جاری گفت: هرگونه افزایش نرخ گاز با مصوبه هیات وزیران ابلاغ می شود که امسال هیچ گونه تغییر قیمتی نداشته ایم.به گفته احمدلو، در فصل گرم سال با توجه به اقلیم بندی نرخ گاز پلکانی محاسبه می شد، طوری که به ازای هر مترمکعب هزینه۱۵۰ تومانی لحاظ شد.  

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست