• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 10980

پروژه سبزه میدان، نماد وفاق و همدلی است

پیام ملّت – شهردار زنجان پروژه بزرگ سبزه میدان را نماد وفاق و همدلی بین مدیران شهری و استانی اعلام کرد و گفت: این پروژه با همفکری بین اساتید علمی دانشگاه ها، بازاریان، مدیران استانی و تعامل نزدیک شورا و شهرداری وار ...

پیام ملّت – شهردار زنجان پروژه بزرگ سبزه میدان را نماد وفاق و همدلی بین مدیران شهری و استانی اعلام کرد و گفت: این پروژه با همفکری بین اساتید علمی دانشگاه ها، بازاریان، مدیران استانی و تعامل نزدیک شورا و شهرداری وارد فاز اجرایی می شود.

مسیح الله معصومی در  مراسم آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه مهم شهری که با حضور مقام عالی استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و سایر مدیران استانی و شهری برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پروژه سبزه میدان و آغاز عملیات اجرایی آن بیان کرد: با وجود چندین بار کلنگ زنی این پروژه در سال های گذشته این بار ترجیح دادیم، آغاز عملیات اجرایی آن را در دهه فجر انقلاب اسلامی کلید بزنیم.

به گفته وی، تنها طرحی که شورای اسلامی شهر بر اهمیت اجرای آن توافق کامل داشتند، همین طرح بود و این مسئولیت ما را برای پیشبرد جدی آن سنگین کرده است.  

وی بر لزم همکاری نزدیک پیمانکار پروژه در پیشبرد بازگشایی مسیر خیابان پادگان در کمترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود: دلیل انتخاب بنیاد مسکن به عنوان پیمانکار پروژه، بومی بودن و تعصب نسبت به شهر است و امید داریم،در هفته دولت سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

هم افزایی برای اجرای پروژه بزرگ سبزه میدان

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم در سخنانی هم افزایی برای اجرای پروژه بزرگ سبزه میدان در استان را یادآور شد و گفت: امروز شاهد خاتمه دغدغه زنجانی ها درباره پروژه مرکز شهر هستیم و امید داریم در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

سجاد خدایی برگزاری جلسات مختلف با حضور عموم مردم و کارشناسان برای نهایی شدن طرح این پروژه را متذکر شد و ادامه داد: در راس امور امام جمعه زنجان که با حمایت های معنوی راه گشایی مدیریت شهری بودند، برای ما حائز اهمیت بود.

به گفته وی، رویکرد شورا در اجرای پروژه ها بهره بردن از توانمندی های داخل استان است و در این راه عملیات بازگشایی خیابان پادگان را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار کرده ایم.   

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست