• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 11107

زمین شهرک‌های صنعتی، محلی برای دلال‌بازی نباشد

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود. ایرج احمدی با تاکید بر اینکه زمین شهرک‌های صنعتی نباید محلی برای دلال‌بازی باش ...

پیام ملّت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

ایرج احمدی با تاکید بر اینکه زمین شهرک‌های صنعتی نباید محلی برای دلال‌بازی باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی هزینه‌های زیادی انجام شده است، بنابراین نباید زمین‌های این شهرک توسط عده‌ای معطل شود.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شهرک‌های موجود و فعال استان، اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی است و در این راستا قرارداد زمین‌های واگذار شده که هیچ‌گونه اقدامی بر روی آن‌ها صورت نگرفته است، فسخ خواهد شد.

احمدی اظهار کرد: طبق شاخص‌های اعلامی از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان مکلف به تعیین تکلیف و فسخ ۲ هکتار از زمین‌های بلااقدام در شهرک‌های صنعتی بود که ما امسال ۸.۳ هکتار از زمین‌ها را فسخ و خلع ید کرده‌ایم. همچنین ۲۵ فقره قرارداد نیز برای تنفیذ فسخ به مراجع قضایی استان ارجاع شده است.

وی افزود: ظرف هفته آینده نیز ۳۲ فقره قرارداد در جلسه هیئت حل‌اختلاف و داوری شرکت رسیدگی و تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت موجود در شهرک‌ها برای ایجاد واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد و در نتیجه میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و نیز ساخت و ساز واحدهای صنعتی به دقت رصد و کنترل می‌شود و اگر چنانچه اقدامی از سوی طرفین قرارداد بر روی زمین خریداری شده صورت نگیرد، بر اساس ضوابط و قوانین موجود نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):
آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر ۳ آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید) متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی: آدرس سایت شما: * آدرس پست الکترونیکی: * متن: * کد مقابل را وارد نمایید:

آخرین اخبار اپلیکیشن iOS ایسنا دانلود از اپ استور اپلیکیشن اندروید ایسنا دانلود از گوگل پلی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست