• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۳
  • شناسه خبر: 11145

مردم علاقمندی خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی حضور پررنگ مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را نشان از علاقمندی مضاعف آنها به انقلاب اسلامی بیان کرد. علی وقف چی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ...

پیام ملّت – نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی حضور پررنگ مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را نشان از علاقمندی مضاعف آنها به انقلاب اسلامی بیان کرد.

علی وقف چی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با تاکید بر ارج نهادن به مردم حماسه ساز و همیشه در صحنه ایران اسلامی افزود: مردم نشان دادند که همچنان با آرمان های امام و رهبری با وجود مشکلات اقتصادی پیوندی دیرین دارند.

وی بر لزوم همکاری بیشتر دولت با مردم در رفع مسائل اقتصادی کنونی کشور تاکید کرد و یادآور شد: باید قدردان مردیم باشیم که با وجود سرما در نقاط مختلف کشور بخصوص استان زنجان در راهپیمایی بزرگ پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی شرکت کردند.

این نماینده مجلس آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی را با وجود دشمنی های بیگانگان نشان از حرکت رو به جلو این انقلاب مردمی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که مردم پشتوانه این انقلاب هستند، بیگانگان راه به جایی نخواهند برد.  

به گزارش آنا، مردم نقاط مختلف استان روز گذشته با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید بیعت دوباره کردند.  

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست