• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۵
  • شناسه خبر: 11224

موتور توسعه زنجان با رونق بخش ساختمان روشن می‌شود

پیام ملّت – جلسه بازآفرینی شهری پایدار در وزارت راه و شهرسازی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، استاندار زنجان، شهردار زنجان و مدیرکل راه وشهرسازی استان برگزار شد. در این نش ...

پیام ملّت – جلسه بازآفرینی شهری پایدار در وزارت راه و شهرسازی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، استاندار زنجان، شهردار زنجان و مدیرکل راه وشهرسازی استان برگزار شد.

در این نشست یحیی نصیرا، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به سابقه این سازمان در تولید مسکن و خدمات ارائه شده در زمینه طراحی، اجرا و نظارت اظهار کرد: در حوزه احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده نباید از ظرفیت‌های فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان غافل بود و صرفاً این موضوع را به انبوه‌سازان و گاهاً انبوه‌سازان غیربومی ارجاع داد چرا که سازمان نظام مهندسی ساختمان با گرایش‌های مختلف تخصصی و با تمام توان موجود پای کار است.

نصیرا ادامه داد: ایمان داریم که موتور توسعه استان در رونق‌بخشی صنعت ساختمان بوده و کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برای کارگران، مهندسان و فعالان این صنعت در استان را به‌دنبال دارد .

وی با اشاره به امکان اجرای یک نمونه پروژه از طرف مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان به‌عنوان پایلوت در کشور خواستار بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین در ارتقای بافت فرسوده به بافت باارزش شده و اظهار کرد: این برنامه زمینه صدور تجربه به سایر استان‌ها و نیز فراهم کردن پایه‌های صادرات خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها را در پی دارد و به همین منظور ساماندهی افراد و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان را آغاز کرده و در هفته‌های آتی جلسه‌ای با مهندسان در خصوص اخذ رتبه‌های توسعه‌گری، تسهیل‌گری و کارگزاری در سازمان استان برگزار می‌شود.


نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست