• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 11272

قوانین دست و پاگیر و محدودیت های مالیاتی و بیمه ای چالش صنعت ساختمان سازی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت : برخی قوانین دست و پا گیر و محدودیت های مالیاتی و بیمه ای مهمترین چالش حوزه صنعت ساختمان در استان زنجان می باشد. به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، ...

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت : برخی قوانین دست و پا گیر و محدودیت های مالیاتی و بیمه ای مهمترین چالش حوزه صنعت ساختمان در استان زنجان می باشد.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، دکتر یحیی نصیرا در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان زنجان افزود : نظام مهندسی استان زنجان ۶۰۰۰ عضو دارد و تلاش می کنیم در حد مقدورات و مقررات وضعیت اعضای سازمان را به لحاظ اشتغال بهبود پیدا کند و بر این باور هستیم باید به سمت اشتغال مولد برای اعضا حرکت کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اضافه کرد : رویکرد سازمان نظام مهندسی استان زنجان در دوره هشتم تعامل با دستگاه های اجرایی و رسانه هاست و اعتقاد داریم افکار عمومی بزرگترین سرمایه سازمان برای پیشبرد اهداف می باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت :  فاصله گرفتن از تعریف مهندسی یکی از دغدغه هایی است که با آن مواجه هستیم و تعریف ما از مهندسی با تعریف سایر جوامع متفاوت است .

وی با اشاره به طرح بازآفرینی شهری در زنجان گفت : موضوع بازآفرینی شهری از جمله سیاست ها و راهبردهای پایدار شهری برای ساماندهی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری است که هر سال حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به وجود برخی مشکلات صنفی در نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و گفت : حوزه ساخت و ساز ساختمان از پدیده « کارفرمانماها » رنج می برد. کارفرمای واقعی از نظارت قانونی و واقعی استقبال می کند و کارفرمانماها به دنبال واسطه ها در نظام اداری برای دور زدن قانون هستند.

وی درخصوص اخذ رشوه و امضا فروشی در صنعت ساختمان سازی گفت : درخصوص اخذ رشوه و امضا فروشی مستندات قابل اتکایی نداریم و اگر چنین چیزی در اختیار ما باشد حتما و با قاطعیت برخورد می کنیم.

وی با اشاره به گستردگی صنعت ساختمان سازی گفت : با رونق و تحقق صنعت ساختمان در شهر زنجان گردش مالی ۲۶۰۰ تا ۳۵۰۰ میلیارد تومان در سال اتفاق می افتد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست