• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 11344

تولید بیش از ۵۷ میلیون متر مکعب آب در شهرهای استان زنجان

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در ۱۰ ماهه سال ۹۷ بیش از ۵۷ میلیون متر مکعب آب برای شرب ۲۱ شهر استان زنجان تولید شد. علیرضا جزء قاسمی افزود: میزان تولید آب شرب در سال گذشته در همین مدت ...

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در ۱۰ ماهه سال ۹۷ بیش از ۵۷ میلیون متر مکعب آب برای شرب ۲۱ شهر استان زنجان تولید شد.

علیرضا جزء قاسمی افزود: میزان تولید آب شرب در سال گذشته در همین مدت ۶۰ میلیون متر مکعب بود که امسال به دلیل کاهش مصرف و آب بدون درآمد این میزان ۳.۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: سرانه تولید آب هر شهروند نیز در استان زنجان امسال ۲۵۰ لیتر در شبانه روز بوده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گفته این مقام استانی، بیشترین سرانه تولید آب شرب به ترتیب مربوط به شهرهای چورزق ، گرماب و ماهنشان و کمترین سرانه تولید نیز در شهرهای نیک پی ، زرین رود و سجاس بوده است.

جزء قاسمی اضافه کرد: سرانه مصرف خانگی در شهرهای استان نیز در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۸۶ لیتر در شبانه روز بوده است که ۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

این مسئول گفت: بیشترین سرانه مصرف آب شرب به ترتیب مربوط به شهرهای چورزق ، حلب و ماهنشان بوده و مصرف سرانه آب در شهر زنجان نیز ۱۸۶ لیتر برای هر نفر در شانه روز می باشد. مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: میزان مصرف آب شرب در استان زنجان در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴۳ میلیون متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳ درصدی داشته است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست