• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 11341

برگزاری کنسرت بانوان در زنجان منوط به شرایط خاص است

پیام ملّت – معاون امور هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری هرگونه کنسرت ویژه بانوان در زنجان را منوط به رعایت شرایط خاص اعلام کرد. محمود علیمحمدی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» در این باره ...

پیام ملّت – معاون امور هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری هرگونه کنسرت ویژه بانوان در زنجان را منوط به رعایت شرایط خاص اعلام کرد.

محمود علیمحمدی در گفتگو با «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» در این باره گفت: به دلیل حساسیت روی این مساله در این قبیل کنسرت ها باید از شرکت کنندگان مواردی همچون ممنوعیت ورود گوشی همراه به داخل سالن و فیلمبرداری و نیز رعایت حجاب اسلامی را مدنظر داشته باشند و عوامل اجرایی سالن همچون صدابردار و انتظامات باید از جنس خانم باشند.

وی با بیان اینکه به دلیل تعمیران سالن بزرگ هلال احمر بازار کنسرت در زنجان داغ نیست، ادامه داد: به دلیل اینکه سالن فرهنگسرای امام(ره) ظرفیت ۳۰۰ نفری دارد برگزار کنسرت چندان برای گروه های موسیقی صرفه اقتصادی ندارد و ترجیح می دهند، در سالن های ورزشی به دلیل گنجایش بالا کنسرت دایر کنند.

به گفته این مقام هنری استان، اکنون اداره کل ارشاد استان پیگیر صدور مجوزهای برگزاری چندین کنسرت در سالن های ورزشی است تا شاهد برگزاری کنسرت های موسیقی در زنجان باشیم.

علیمحمدی درباره حضور استاد ایرج در برنامه آئین آواز ایرانی نیز گفت: ما مخالف حضور این استاد پیشکسوت آواز ایرانی در زنجان نیستیم، منتها باید این حضور در زمان و شرایط خاص خودش برگزار شو د و پیگیر این برنامه نیز خواهیم بود. 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست