• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۷
  • شناسه خبر: 11365

توزیع گسترده برنج و شکر در استان زنجان

پیام ملّت – مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشائوری استان زنجان، از توزیع گسترده برنج و شکر با هدف تنظیم بازار ایام عید در سراسر استان خبر داد. عبدالله جعفری در این باره گفت: انواع برنج وارداتی با مباشرت شرکت غله و ...

پیام ملّت – مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشائوری استان زنجان، از توزیع گسترده برنج و شکر با هدف تنظیم بازار ایام عید در سراسر استان خبر داد.

عبدالله جعفری در این باره گفت: انواع برنج وارداتی با مباشرت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با قیمت ۴ هزار و پانصد تومان تا ۶ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و صنوف منتخب در سطح استان در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استمرار توزیع برنج تنظیم بازار در استان سبب شده قیمت انواع برنچ‌های وارداتی در بازار روند کاهشی به خود بگیرد، خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش تقاضا در ایام پایانی سال توزیع شکر با نرخ تنظیم بازار نیز از طریق فروشگاه‌های مذکور به صورت گسترده از چند روز آینده در استان آغار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه به منظور تامین شکر واحدهای صنفی و صنعتی و زنبورداران استان سهمیه‌ای جداگانه لحاظ و توزیع خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود با تامین و توزیع شکر در استان، نرخ این کالا و فرآورده‌های مرتبط در بازار منطقی شود.

توزیع مستمر گوشت قرمز در استان

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاوری استان در ادامه گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت روند توزیع گوشت گوساله منجمد با تغییر شیوه توزیع، هدفمند خواهد شد.

جعفری ادامه داد: حجم قابل توجهی انواع گوشت توسط شرکت پشتیبانی امور دام تامین و ذخیره‌سازی شده است که به زودی با دستورالعمل جدید در استان زنجان همزمان با کل کشور توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی اخیر، تامین گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام گرفته و توزیع و نظارت با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود، ادامه داد: با توزیع گوشت ذخیره‌سازی شده طی روزهای آتی پیش‌بینی می‌شود نیاز جامعه هدف به گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازار در ایام پایانی سال تامین شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست