• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۲
  • شناسه خبر: 11433

دعوت از سه والیبالیست نونهال زنجانی به اردوی استعدادهای برتر ملی

پیام ملّت – عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون والیبال از حضور سه بازیکن نونهال زنجانی در مرحله اول اردوی استعدادهای برتر والیبال کشور خبر داد. مصطفی درخشش با اعلام این خبر گفت: در این اردو محمدمهدی اسکندری، علی محمدی ...

پیام ملّت – عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون والیبال از حضور سه بازیکن نونهال زنجانی در مرحله اول اردوی استعدادهای برتر والیبال کشور خبر داد.

مصطفی درخشش با اعلام این خبر گفت: در این اردو محمدمهدی اسکندری، علی محمدی و ابوالفضل قهرمانی  از استان زنجان دعوت شده اند و تا۱۳ اسفند امسال در این اردو حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اردو در تهران زیر نظر مستقیم فدراسیون والیبال در حال برگزاری است، ادامه داد: کل نفرات دعوت شده از کشور۳۹ نفر است که با بررسی آیتم ها و شاخصه ها به اردوهای بعدی دعوت خواهند شد.

درخشش با اشاره به استقبال مطلوب از والیبال در زنجان و فراهم شدن زمینه فراگیر شدن این رشته ورزشی مهیج تیمی تصریح کرد: به هر حال در سال های اخیر موفقیت والیبال ایران در سطح جهانی موجب شده تا شاهد استقبال خانواده ها از این رشته ورزشی هستیم.

عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون والیبال راه اندازی آکادمی ها و کانون های والیبال در استان را در رشد روزافزون والیبال استان تاثیرگذار دانست.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست