• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۶
  • شناسه خبر: 11523

تغییرات جدید در استانداری زنجان

پیام ملّت – با سه تغییر در استانداری زنجان، قطار تحولات در این مجموعه به حرکت درآمد. طی حکمی از سوی استاندار زنجان، حسن مظفری به‌عنوان سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری زنجان منصوب و جایگزین مصطفی حمیدی که چ ...

پیام ملّت با سه تغییر در استانداری زنجان، قطار تحولات در این مجموعه به حرکت درآمد.

طی حکمی از سوی استاندار زنجان، حسن مظفری به‌عنوان سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری زنجان منصوب و جایگزین مصطفی حمیدی که چندی پیش بازنشسته شده بود، شد.

در این حکم آمده است؛

با عنایت به تعهد، شایستگی‌ و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سِمت سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از توانمندی همکاران، در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

گفتنی است، حسن مظفری پيش از اين مدیرکل روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان بود و سوابقی همچون ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان، مدیریت خبرگزاری پانا و ریاست سازمان دانش‌آموزی استان زنجان را در كارنامه کاری خود دارد.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار زنجان، غلامرضا الهی‌سرشت به‌عنوان مدیرکل روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان منصوب و جایگزین حسن مظفری شد.

در این حکم آمده است؛

با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم به سِمت مدیرکل روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت این حوزه و با بهره‌مندی از نیروهای کارآمد و متعهد، با برنامه‌ریزی‌های مناسب انتظار دارد سیاست‌های اطلاع‌رسانی مداوم و بهره‌گیری مستمر از ابزارهای رسانه‌ای، فرهنگی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه، مطبوعات و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان در جهت ارتقای جایگاه سازمانی اهتمام لازم را به عمل آورید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در حُسن انجام این مسئولیت خطیر در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

غلامرضا الهی‌سرشت پيش از اين معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست