• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۸
  • شناسه خبر: 11536

برگزاری نمایشگاه فروش ویژه بهاره در زنجان

پیام ملّت – نمایشگاه فروش ویژه بهاره شامگاه جمعه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان گشایش یافت. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، در نمایشگاه بهاره زنجان ۲۵۰ غرفه از استان های مختلف ا ...

پیام ملّت – نمایشگاه فروش ویژه بهاره شامگاه جمعه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان گشایش یافت.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، در نمایشگاه بهاره زنجان ۲۵۰ غرفه از استان های مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، کردستان، خراسان، قزوین، تهران، خوزستان، کرمان، یزد و گلستان کالا و محصولات خود را عرضه کرده اند.
گروه های کالایی این نمایشگاه شامل مواد غذایی و لبنی، شیرینی و شکلات، نان های مخصوص، تنقلات، انواع لباس و پوشاک (زنانه، مردانه و بچه گانه)، پارچه، کیف و کفش، انواع ظروف چینی و بلور و کریستال و دیگر ملزومات مورد نیاز خانواده ها در ایام نوروز، عرضه شده است.
عرضه مایحتاج مورد نیاز مردم در شب عید با قیمت و کیفیت مناسب، تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه عید نوروز از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
نمایشگاه فروش ویژه بهاره از ۱۷ تا ۲۴ اسفند جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در فضای عمومی ۱۱ هزارو ۵۰۰ مترمربع و چهار هزارو ۲۰۰ مترمربع فضای غرفه سازی شده برای بازید و خرید عموم مردم دایر است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست