• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۸
  • شناسه خبر: 11539

دنبال شایسته‌سالاری هستیم

پیام ملّت – رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ضمن تأکید بر حفظ منابع مالی از برنامه‌ریزی این سازمان برای تعامل با بخش‌ها و ادارات دیگر استان خبر داد. یحیی نصیرا که در مجمع عمومی فوق‌العاده سازمان نظام مهن ...

پیام ملّت – رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ضمن تأکید بر حفظ منابع مالی از برنامه‌ریزی این سازمان برای تعامل با بخش‌ها و ادارات دیگر استان خبر داد.

یحیی نصیرا که در مجمع عمومی فوق‌العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سال جاری سخن می‌گفت، با اشاره به این موضوع که هیئت مدیره دوره هشتم سازمان از آبان‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده است، گفت: یکی از برنامه‌های این دوره ادامه کارهای خوب دوره‌های گذشته است. به هر حال هفت هیئت مدیره در دوره‌های گذشته زحمت کشیده‌اند تا امروز سازمانی با عنوان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان وجود داشته باشد.

نصیرا افزود: در سال‌های گذشته اتفاق‌های عجیبی رخ داد و شاید برای این بود که به خودمان بیاییم و بدانیم که در سازمان نظام مهندسی به چه مواردی باید فکر کرد. در دوره وزیر سابق راه‌وشهرسازی ابلاغیه‌های متعددی را شاهد بودیم که در نهایت به سمت ضعیف کردن سازمان نظام مهندسی ساختمان حرکت می‌کرد. این موضوع فرصتی بود تا فکر کنیم چرا این این سازمان با این همه عضو و امکانات تا این حد آسیب‌پذیر است.

نصیرا ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نزدیک به ۶ هزار نفر عضو دارد که همانند یک خانواده در کنار هم هستند و آن چیزی که جوامع دیگر را سر پا نگه می‌دارد بر این سازمان هم تأثیر دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های هیئت مدیره هشتم در سازمان نظام مهندسی استان تأکید کرد: در هیئت مدیره هشتم سعی کرده‌ایم چند اصل و رویکرد را مورد توجه قرار دهیم که نخستین مورد حفظ منابع مالی سازمان است. هر جامعه‌ای برای سر پا ماندن باید منابع مالی خود را حفظ کند و باید در مورد تک‌تک هزینه‌های خود فکر کنیم.

نصیرا یادآور شد: بحث دیگر شایسته‌سالاری است که باید در سازمان توجه ویژه‌ای به این مورد داشته باشیم. در این خصوص کارهایی در دست انجام است که نتیجه‌آن‌ها در آینده‌ای نزدیک قابل مشاهده است. مورد دیگر این‌که در کنار انتقادها، تشویق‌ها را هم ببینیم و مدنظر قرار دهیم. از سوی دیگر باید با مراکز مختلف تعامل داشته باشیم و با مدیرانی که می‌توانند کمکی به سازمان داشته باشنداز راه تعامل وارد شویم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: سازمان باید در خصوص بحث‌های علمی و فنی ساختمان مرجعیت پیدا کند. سازمان‌های نظام مهندسی در بحث بازآفرینی شهری دور خورده بودند و قرار نبود در این بحث شرکت داشته باشند تا جایی که در قالب هزینه‌های غیر ساختمانی کنار رفته بودند. در این زمینه طی جلسه‌های متعدد با مجموعه راه و شهرسازی استان زمینی در خیابان جاوید زنجان به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر به نظام مهندسی استان واگذار شده است.   

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست