• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۲۰
  • شناسه خبر: 11570

تامین مرغ مورد نیاز استان به نرخ مصوب عادلانه

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مشاهده صف های طولانی مردم برای گرفتن مرغ قابل قبول نیست و دلایل این نابسامانی ها عدم نظارت دقیق مسئولان امر بر مراکز توزیع مرغ است. حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خ ...

پیام ملّت – رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مشاهده صف های طولانی مردم برای گرفتن مرغ قابل قبول نیست و دلایل این نابسامانی ها عدم نظارت دقیق مسئولان امر بر مراکز توزیع مرغ است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی خطاب به مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان در امور دام وطیور استان که برای ارائه گزارش و توضیحات از اقدامات انجام شده در حوزه های خود در دفتر رییس کل دادگستری استان حضور داشتند،با بیان اینکه  کشتار و توزیع مرغ در استان بایستی بر اساس نیاز مردم صورت گیرد  افزود :با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام  نقش دارند بایستی برخورد قاطع صورت گیرد تا  مردم برای خرید این اقلام به زحمت نیفتند .

رییس شورای قضایی استان  با تأکید بر اینکه کیفیت مرغ های  عرضه شده به بازار و مصرف مردم بایستی مورد توجه باشد خاطر نشان کرد : بنا به اعلام مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان  جوجه ها بعد از بازده زمانی ۴۵ روزه بایستی  وارد  بازار شده  و به مصرف برسند و مسئولین نیز  نظارت دقیق و گسترده ای بر این موضوع داشته باشند.

وی خطاب به مدیر کل دامپزشکی استان اظهار کرد :اولویت اول مراکز توزیع مرغ و گوشت  تأمین نیاز استان می باشد، مطلقا مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشود .

در ابتدای این جلسه معاون بهبود و تولیدات جهاد کشاورزی استان، مدیر کل دامپزشکی استان و مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گزارشی از اقدامات حوزه خود و وضعیت توزیع مرغ و گوشت در استان  ارائه کردند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست