• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 11590

بازرسان در بازار

پیام ملّت – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان از ۱۱ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود. مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان خبر داد و اظه ...

پیام ملّت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان از ۱۱ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این طرح تا پانزدهم فروردین سال آینده در استان اجرا خواهد شد و در سطح استان همه فروشگاه‌های عرضه‌کننده کالاهای اساسی، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و پوشاک جامعه هدف این طرح هستند.

این مسئول ادامه داد: در این طرح روسای شعب تعزیرات حضور دارند و پرونده تخلف در همان روز تشکیل و رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به سامانه تلفنی ۱۲۴، اطلاع دهند، افزود: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال پرونده‌های متعددی را رسیدگی کرده است .

ممیزی با تاکید بر نظارت دقیق و مستمر بر بازار، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش دهند و برای حفظ ثبات در بازار و جلوگیری از تخلف باید از همه توان استفاده کرد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یادآور شد: باید اقدامات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز، افزایش یابد و باید به این نکته اشاره کرد که مردم در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند، مردم باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت لازم را داشته باشند؛ به گونه‌ای که باید این موضوع به یک مطالبه عمومی و همگانی در جامعه تبدیل شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست