• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۲۱
  • شناسه خبر: 11587

کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف آب برای بانوان زنجانی برگزار شد

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال بخاطر انجام سنت پسندیده خانه تکانی کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف با حضور بانوان زنجانی برگزار شد. علیرضا جزء قاسم ...

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال بخاطر انجام سنت پسندیده خانه تکانی کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف با حضور بانوان زنجانی برگزار شد.

علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در اجرای این کمپین علاوه بر بانوان ، سازمان های مردم نهاد نیز حضور دارند که می توان از توان و ایده های این سازمان ها در راستای مدیریت مصرف در خانواده ها استفاده کرد.

وی افزود: توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین  اعضای فعال سازمان های مردم نهاد محیط زیست حضور داشته و آموزش های لازم را به مخاطبین ارائه می کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: خوشبختانه سازمانهای مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می شود و از این رو تلاش می شود تا با همکاری این سازمانها که در زمینه آب فعالیت چشمگیری داشته اند بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه را به قشرهای مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم .

جزء قاسمی اضافه کرد: منابع آب در کشور ما محدود می باشد و ضروری است این نعمت الهی به درستی استفاده شده  و مردم از طریق آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف با ارزش های این نعمت حیات بخش بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: با برنامه ریزی های انجام شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم با بانوان در این کمپین ، نسبت به ارائه آموزش های لازم  توسط کارشناسان  اقدام شده و بسته های فرهنگی نیز بین آنان توزیع می شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست