• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۲۳
  • شناسه خبر: 11619

رئیس دانشگاه آزاد زنجان: مردم پشتیبان نظام هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: باید قدردان قشر بازنشسته باشیم، تلاش‌های این قشر هرگز فراموش‌ نمی‌شود. علیرضا فیروزفر در آیین تکریم بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اظهار کرد: برخی نظرها حاکی از این اس ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: باید قدردان قشر بازنشسته باشیم، تلاش‌های این قشر هرگز فراموش‌ نمی‌شود.

علیرضا فیروزفر در آیین تکریم بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اظهار کرد: برخی نظرها حاکی از این است که سال پیش‌رو برای کشور ممکن است سال سختی باشد؛ اما ملت ایران همواره در صحنه هستند و ثابت کرده‌اند با غلبه بر سختی‌ها به اهداف متعالی دست خواهند یافت.

تلاش‌های قشر بازنشسته هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و قطعاً مسئولان را در اداره کشور همراهی خواهند کرد، اضافه کرد: همدلی و همیاری نیاز اساسی کشور برای غلبه بر مشکلات است و مجموعه نیروهای نظام باید برای اعتلای کشور در کنار هم باشند. امروز کشور بیش از پیش به وحدت نیاز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات و تلاش‌های نیروهای بازنشسته واحد دانشگاهی زنجان افزود: جمعی از پرسنل مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند و باید قدردان نیروهای صادق و همکاران پرتلاش‌مان که سال‌ها برای اعتلای دانشگاه فعالیت کرده‌اند، باشیم، تلاش‌های این قشر فراموش‌شدنی نیست.

فیروزفر با بیان اینکه بازنشستگان پشتیبان دانشگاه هستند، مطرح کرد: با اطمینان می‌توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در راستای اهداف متعالی کشور به اهداف بلند خود خواهد رسید و سرافراز به راهش ادامه خواهد داد.

در ابتدای این مراسم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان عنوان کرد: حفظ کرامت انسانی نیروهای سازمانی باید به عنوان یک اصل مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عنایت‌الله شامی توضیح داد: این تکریم‌ها و تقدیرها جبران‌کننده تلاش بازنشستگان نیست و باید با اتحاد، همدلی، همگرایی و ارزش‌گذاری متقابل استمرار داشته باشد تا دانشگاه به اهدافی که دارد، برسد.

وی یادآور شد: پیش‌کسوتان دانشگاهی که به کسوت بازنشستگی نائل آمدند جوانی خود را صرف خدمت به دانشگاه و دانشجو کرده‌اند و پرسنل حاضر در دانشگاه در رده‌های مختلف قدم‌های مؤثری در ارتقای سطح علمی و اجرایی دانشگاه داشته‌اند و با تلاش اعضای دانشگاه می‌توان انتظاراتی که از این مرکز علمی در سطح جامعه وجود دارد به‌خوبی برآورده کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست