• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۱-۰۹
  • شناسه خبر: 11628

بادستور استاندار ؛ دیدار نوروزی مدیران ممنوع شد

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیدارهای نوروزی با یکدیگر و مدیریت ارشد استان پرهیز کرده و باید در ساعات اداری با حضور در محل خدمت خود به امور کاری و خدمت به مردم حضور داشته باشند. به گز ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیدارهای نوروزی با یکدیگر و مدیریت ارشد استان پرهیز کرده و باید در ساعات اداری با حضور در محل خدمت خود به امور کاری و خدمت به مردم حضور داشته باشند.

دید و بازدید نوروزی مدیران ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: دیدارهای نوروزی مدیران با یکدیگر و مدیریت ارشد استان، موجب اتلاف وقت شده و مدیران را از رسیدگی به سایر امور دستگاه، غافل می‌کند.

استاندار زنجان افزود: شایسته است، مدیران در سالی که به نام رونق تولید، نام‌گذاری شده با حضور تمام‌وقت در محل خدمت خود به رفع موانع و مشکلات مراجعین کمک کنند که بهترین نوع تکریم است.

حقیقی تصریح کرد: نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید برگزار خواهد شد که مدیران در آن جلسه می‌توانند با یکدیگر دیدار داشته باشند.

استاندار زنجان تاکید کرد: رسیدگی به امور مراجعین، بهترین نوع خدمت بوده و شایسته است، مدیران برای دید و بازدیدهای نوروزی، محل خدمت خود را ترک نکنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست